La semnarea contractului cu noi, vei fi nevoit sa plătești în avans, chiria pe o lună.
Ce se întamplă atunci când echipamentul nu mai funcționează? Cine îi asigură reparația?
Noi suntem direct responsabili pentru reparația echipamentelor. Dacă timpul de reparație este unul mai lung de 48 de ore, vom asigura compania cu echipamente de rezervă, pana la repararea celor inițiale.
Va trebui sa mă ocup de cumpărarea consumabilelor?
Pe toată durata contractului, noi suntem cei ce punem la dispoziție consumabilele și piesele de schimb. Tu va trebui sa te ocupi doar de achiziția hârtiei necesare.
Pot implementa soluția MPS pentru echipamentele existente în compania mea?
Da. După o verificare a acestora, echipa noastră îți va transmite o oferta în funcție de starea acestora
Cat dureaza livrarea si instalarea echipamentelor?Cat dureaza livrarea si instalarea echipamentelor?
Daca echipamentul necesar se află în stoc, durata este estimată la 1-3 zile lucrătoare.
Cum mă ajuta la eficientizarea costurilor suma fixă contractuală?
Suma fixă îți oferă posibilitatea de a bugeta eficient cheltuielile de IT și imprimare ale companiei tale, reușind astfel să te poți concentra pe obiectivele tale de business. Fiecare pachet de servicii este personalizat, astfel ca vei plăti doar pentru ce ai cu adevărat nevoie.
Atlas Corporation devine astfel un “one-stop shop” pentru întreaga arie de nevoi de IT si printing ale companiei, în cadrul unui cost fix lunar!
Ce este backup-ul în cloud?
Cloud backup, cunoscut ca și Online backup reprezintă un proces prin care salvare a datelor tale prin transferul acestora din server-ul onsite către unul externalizat, în fiecare seara.
Server-ul este localizat într-un centru securizat de date, aflat în Perth. Astfel, soluția Cloud Backup înlocuiește nevoia de a transporta fizic backup-ul de date, în fiecare seară.
Este o soluție mai sigură, mai eficientă și mult mai ușor de administrat și monitorizat.