suport tehnic

Service & Mentenanță

Suport tehnic

Cu o echipă de specialiști acreditați și în parteneriat cu 80 de companii de service la nivel național, Atlas Corporation asigură calitatea și promptitudinea serviciilor, indiferent de zonă și de complexitatea companiei beneficiarului. 

În cadrul contractului de închiriere echipamente IT, oferim suport tehnic în mod gratuit.

Beneficii

Service & Mentenanță

  • Soluționare rapidă

    Garantăm contractual timpii de răspuns (2-4h) și de rezolvare (24h sau NBD). Fiecărui beneficiar i se atribuie un account manager dedicat, care preia sesizările și acționează corespunzător. Intervenim prompt, oferind asistență la distanță și depanare la sediul beneficiarului.

  • Service autorizat

    Datorită unei echipe de tehnicieni specializați multi-brand, efectuăm lucrări de mentenanță și service pentru orice echipament IT de birou. În situația în care defecțiunea nu poate fi soluționată în 24 de ore, echipamentul beneficiarului va fi preluat în service și vom furniza echipament de înlocuire pentru toată durata reparației.

  • Garanția fiabilității echipamentelor

    Fiind furnizorul celor peste 80 de parteneri naționali, dispunem de stoc permanent de piese originale pentru o gamă vastă de echipamente IT. Astfel, reducem considerabil timpii de așteptare și durata reparației.

  • Training & Consultanță

    În cadrul contractului de închiriere, oferim servicii de training pentru utilizarea echipamentelor și a soluțiilor implementate în așa fel incat fiecare utilizator sa poată beneficia în mod rapid și eficient de noile procese

SĂ ÎNCEPEM

Echipa noastră de profesioniști îți stă la dispoziție pentru a găsi cea mai potrivită soluție pentru afacerea ta!

  • phone

    +4 021 230 87 82

    vanzari@atlascorporation.ro

  • map

    Sediul Nostru

    Șos. Pipera 59, București