Ai nevoie de un răspuns rapid?

Înainte de a porni la drum, poți găsi mai jos cateva informații despre serviciile noastre.
Pentru asistență, mai multe detalii sau conturarea unei oferte, echipa noastră este pregatită să te ajute pe mail sau telefonic.

Cele mai populare întrebări frecvente

Este necesar sa platesc înainte pentru serviciile Atlas Corporation?

La semnarea contractului cu noi, vei fi nevoit sa plătești în avans, chiria pe o lună.

Ce se întamplă atunci când echipamentul nu mai funcționează? Cine îi asigură reparația?

Noi suntem direct responsabili pentru reparația echipamentelor. Dacă timpul de reparație este unul mai lung de 48 de ore, vom asigura compania cu echipamente de rezervă, pana la repararea celor inițiale.

Pot implementa soluția MPS pentru echipamentele existente în compania mea?

Da. După o verificare a acestora, echipa noastră îți va transmite o oferta în funcție de starea acestora

Cum mă ajuta la eficientizarea costurilor suma fixă contractuală?

Suma fixă îți oferă posibilitatea de a bugeta eficient cheltuielile de IT și imprimare ale companiei tale, reușind astfel să te poți concentra pe obiectivele tale de business. Fiecare pachet de servicii este personalizat, astfel ca vei plăti doar pentru ce ai cu adevărat nevoie.

Atlas Corporation devine astfel un “one-stop shop” pentru întreaga arie de nevoi de IT si printing ale companiei, în cadrul unui cost fix lunar! 

Va trebui sa mă ocup de cumpărarea consumabilelor?

Pe toată durata contractului, noi suntem cei ce punem la dispoziție consumabilele și piesele de schimb. Tu va trebui sa te ocupi doar de achiziția hârtiei necesare.  

Cat dureaza livrarea si instalarea echipamentelor?

Daca echipamentul necesar se află în stoc, durata este estimată la 1-3 zile lucrătoare.

Ce este backup-ul în cloud?

Cloud backup, cunoscut ca și Online backup reprezintă un proces prin care salvare a datelor tale prin transferul acestora din server-ul onsite către unul externalizat, în fiecare seara. Server-ul este localizat într-un centru securizat de date, aflat în Perth. Astfel, soluția Cloud Backup înlocuiește nevoia de a transporta fizic backup-ul de date, în fiecare seară. Este o soluție mai sigură, mai eficientă și mult mai ușor de administrat și monitorizat. 

SĂ ÎNCEPEM

Echipa noastră de profesioniști îți stă la dispoziție pentru a găsi cea mai potrivită soluție pentru afacerea ta!

  • phone

    +4 021 230 87 82

    vanzari@atlascorporation.ro

  • map

    Sediul Nostru

    Șos. Pipera 59, București