solutii printing

management documente

Prezentare generală

Ce este Managementul de Documente?

Gestionarea documentelor, denumită adesea Sisteme de management al documentelor (DMS), este utilizarea unui sistem informatic și a unui software pentru a stoca, gestiona și urmări documentele electronice și imaginile electronice ale informațiilor pe hârtie capturate prin utilizarea unui scanner de documente.

Caracteristici

Solutii Management Documente

  • ocr-2

    OCR Avansat

    Instrumente de conversie și rutare a documentelor
    Recunoașterea secțiunilor/textelor
    Declarații de cod și reguli privind detectarea textului OCR

  • code

    Regex Avansat

    Modalitate puternică și precisă de a putea identifica exact textul pe care doriți să îl extrageți dintr-o zonă a unui document.

  • connectors

    Multiple Connectors

    CSV, Documente, Email, ODBC, Network Folders, FTP, XML, Dropbox, CRM, Scripting, OneDrive, GDrive, Citrix, etc

  • encrypt

    Encryption

    Confidențialitate
    Autentificare
    Integritate
    Nerepudierea

  • destinations

    Multiple Destinations

    Convertiți în xlsx, docx, rtf, odt, html și multe altele
    Exportați în folder retea
    Conectivitate flexibilă folosind ODBC, scripturi
    Număr nelimitat de destinații exportate per flux de lucru

  • merge

    Merge, Metadata, Signatures

    Combinați fișiere în diferite formate
    Rezumă informațiile de bază despre date
    Semnați documente cu semnătură electronică

Beneficii

Serviciile noastre oferă o gamă unică de beneficii

  • Număr scalabil de surse de documente
    Capacitate de transfer de volum scalabil
    Scanări nelimitate (fără număr de pagini sau limitare de volum)
    Conectivitate fără efort la MFD-uri acceptate
    Aplicație încorporată disponibilă pentru copiatoare acceptate (MFD)
    Rulați procesarea ca serviciu Windows de fundal
    Integrare AD și LDAP
  • Administrat prin intermediul unui portal web pe orice browser
    Scanează și procesează fișiere cu metadate xml
    Citește metadatele XML pentru informații despre utilizator din soluții de scanare precum Umango
    Poate primi lucrări scanate din folderele fierbinți
    Stochează și criptează lucrările în folderul serverului
    Utilizează numele de fișiere ale fișierelor scanate pentru a procesa lucrări
    Șterge fișierele scanate după expirarea timpului setat configurat
    Se asigură că numai destinatarul vizat poate descărca fișierul scanat
    Documentele pot fi partajate cu alte persoane prin intermediul link-ului web
umango si docslide
SĂ ÎNCEPEM

Echipa noastră de profesioniști îți stă la dispoziție pentru a găsi cea mai potrivită soluție pentru afacerea ta!

  • phone

    +4 021 230 87 82

    vanzari@atlascorporation.ro

  • map

    Sediul Nostru

    Șos. Pipera 59, București